Fakültemiz 25 Mayıs 2022 tarihinde gerçekleştirilen yabancı uyruklu öğrenci temsilcisi seçimi sonucunda
Turizm İşletmeciliği Bölümü 3. sınıf öğrencisi Gulfiza Beshimova Fakültemiz Uluslararası Öğrenci Temsilcisi olarak seçilmiştir.
Fakültemiz Uluslararası Öğrenci Temsilcimizi tebrik eder, görevinde başarılar dileriz.