Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Fakültemizde Bağımlılıkla Mücadele Farkındalık Semineri

Turizm Fakültesi Bağımlılıkla Mücadele Komisyonu 1-7 Mart Bağımlılıkla Mücadele Haftası etkinlikleri kapsamında Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) tarafından İstiklal Yolu Konferans Salonu’nda ‘Bağımlılıkla Mücadele Farkındalık Semineri’ gerçekleştirilmiştir. Öğrencilerimiz tütün, alkol, oyun ve internet bağımlılığının potansiyel zararları ve destek hizmetleri konularında bilgi edinmişlerdir. Etkinlik sonunda YEDAM Sosyal Hizmetler Uzmanı Gizay Hanım öğrencilerimizden gelen soruları yanıtlayarak toplumda bağımlılıkla mücadele farkındalığı konusunda önemli bilgilendirmelerde bulunmuştur. Seminerin düzenlenmesindeki katkılarından dolayı YEDAM'a teşekkür ederiz.

Turizm Fakültesi Dekanlığı

 

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar