Kurban Bayramı dolayısıyla Fakültemiz Parlayan Yıldız Uygulama Restoranı'nda, Fakülte yönetimimiz ile akademik ve idari personelimizin katılımıyla bayramlaşma merasimi gerçekleştirildi. Akademik ve idari personelimizin bir araya geldiği programda bayram sevincinin yanı sıra birlik, beraberlik ve dayanışma duyguları da paylaşıldı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, personelimizin bayramlaşması ve karşılıklı iyi niyetlerin paylaşılmasının ardından sona erdi.
Programa katılan tüm personelimize teşekkür ediyor; sağlık, huzur ve mutluluk içinde nice bayramlar diliyoruz.
Turizm Fakültesi Dekanlığı